Friday, January 14, 2011

giler lame.....

Assalamualaikum.....

lame giler ah xupdate blog...huhu. Tgk owg laen tiap2 ari kowt update...bkn apew aku ase mls nk update agpown xtaw nk ckp apew..hehe. Nie tbe2 jew ngigau nk update..lawak tol kan?hihi. Hurmm...nk cite sal ape ek??just nk share pngalaman posting kt labour room..mmg mncabar la posting kt cna coz dpt tgk real cmne proses kelahiran 2 berlaku. Mmg ssah nk bersalin especially bg yg frst baby..mcm2 ragam kita dpt tgk. Then ble tgk 2 tbe2 tringat kt umi kt kg...renung blek cmnie la umi lahirkan aku dlu..ase nk nangis pown ade gak..huk3. Umi! syg kamoo..mmuaaahhxxx! Dpt gak tgk baby2 yg comey2 cmua nye....geram ase nk cubit2 bia merah...hehe. Mmg pngalaman yg xdpt dilupakan la...w'pon ari nie da last posting kt cna.

then time posting kt labour dpt pegang real placenta smpai terpecik darah kt baju...mmg knangan la gua ckp. Nseb baek bsuh ilang darah 2..hahaha. 2 mnggu posting modul O&G nie...dpt knal mmbe bwu lak dri Unity. Da la diew sowng jew yg tercampak...kna plak ngn group ktaowng yg mmg mulot bising tp bkn aku la..hehe. Cian diew slalu jew kna sakat ngn ktaowng tp diew cool jew...ari nie last dpt posting brsma2 ngn diew n aku ase diew windu kt ktaowng kowt sbb mnggu dpan da xskali da...hehe. Windu ngn kebisingan ktaowng yg slalu sakat diew...hihi. Sowie ar bro..ktaowng just guwau2 jew jgn amek aty lak ek....(^_^).

pejam celik pejam celik...da abis 2 mnggu posting modul O&G. Tngal bape mnggu jew ag...cpat btol mse berlalu. Da la sem nie singkat jew..da nk keje da..adoiii. Cm lam mimpi jew...btol kew aku da nk keje nie?pegang gaji sndri?jd staff nurse??cube kowg tampar muka aku ckit...panggggg!! wake up!! adooiii...sakitt! aku xmimpi upenye...byk ag yg aku kna cover nie. Haishhhh! fenim2...walau pape pown gudluck tuk aku n rakan2 seperjuangan yg laen. Buktikan yg kta smua boleh...chaiyokkk!!

No comments:

Post a Comment